Навчально-виховна робота
Від педагога залежить, чим стане серце дитини – ніжною квіткою чи засушеною корою. Заповітна мрія кожного мислячого педагога – щоб серце вихованця було чутливим до кожного слова вихователя, щоб дитяча душа відгукнулась, мов ніжна струна, на тонку музику його душі

Багрій Ганна Вікторівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Особистісна складова сучасної освіти передбачає проектування навчально-виховного процесу, в якому реалізуються такі концептуальні засади як створення умов для активної навчально-пізнавальної діяльності студентів, розвитку їхніх індивідуальних здібностей. Важливим в період сучасної освітньої реформи є гармонійне поєднання навчальних і виховних змістів, форм, методик і принципів. Забезпечення цього уможливлюється лише за умов якнайповнішої гуманізації та модернізації навчального середовища й процесу. Визначальними для відбору змісту освіти у вищій школі стали загальнолюдські цінності, принципи науковості, полікультурності освіти, системності, інтегративності, єдності навчання та виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями й народами в інтересах людини, суспільства, держави. Реалізувати завдання виховання особистості студента можливо лише за умови єдності трьох складових освіти – навчання, розвитку і виховання. Навчання діє на індивідуально-виконавчий зміст діяльності, формує знання, навички і уміння. Виховання ж формує ставлення, смисли діяльності. У діяльності викладача навчання і виховання нероздільні. Досягнення мети виховання можливе лише за умови комплексного підходу і залучення до цієї роботи всього педагогічного складу коледжу, адміністрації, органів студентського самоврядування.
Отже, організація навчально-виховної роботи здійснюється за допомогою адміністрації коледжу, відділень, куратора, викладача, студентського самоврядування і активності самого студента, що, в свою чергу, формує багатогранну, цілісну, всебічно розвинену особистість.
Серед основних завдань у навчально-виховній роботі зі студентською молоддю пріоритетними стали:
- виховання вільно думаючої особистості з глибоким почуттям патріотизму та чіткою громадянською позицією;
- формування національної свідомості, мовної та правової культури студентів;
- розвиток моральності, духовності, толерантності, життєвої компетентності;
- озброєння студентів універсальними навичками вирішення життєвих та професійних завдань;
- розкриття творчого потенціалу студентів та їх всебічний розвиток.